Tingimused

Kuidas osta?

Ostu sooritamiseks ei pea Sa tegema muud kui valima soovitud toote(d) ja lisama ostukorvi. Meie e-poest ostmiseks ei pea Sa tegema kliendikontot.

Vajuta toote juures olevale nupule "Telli" või "Lisa tellimusse". Kui tooted on välja valitud, võib edasi liikuda ostukorvi.

Ostukorvi sisu vaatamiseks vajuta "Ostukorvi" märgile lehe üleval paremas ääres, Facebooki logo kõrval. NB! Ostukorvi märki näed ainult siis, kui oled juba midagi sinna lisanud.

Järgmisena tuleb valida tarne- ja makseviis.

Kuidas maksta?

Maksta saab pangalingi kaudu (Swedbank, SEB Pank, LHV Pank, Krediidipank) ja ettemaksuarvega, mille saadame Sinu e-aadressile.

Pangalingiga maksmiseks tuleb nimekirjast valida sobiv pank: Swedbank, SEB, LHV või Krediidipank. Pärast tellimuse kinnitust suunatakse Sind internetipanka, kus on olemas täidetud maksekorraldus. Pärast makse sooritamist klikka kindlasti nupule TAGASI KAUPMEHE JUURDE.

Peale seda saabub Sinu e-aadressile tellimuse kinnitus ehk arve.

Kui Sul pole internetipanga lepingut, siis vali tasumise viisiks lihtsalt "ettemaksuarve" ja kanna tellimuse summa koos saatekuluga pangakontoris Inglitiivul OÜ arveldusarvele. Selgituse väljale märgi kindlasti oma tellimuse number.

Kuidas pakid kohale jõuavad?

Tavaline tellimuse kohaletoimetamise aeg on 3-7 tööpäeva.

Tarneviisi saab ise valida: Omniva, SmartPOST, Omniva postkontorisse ja Omniva kuller.

Tellitud kaubad jõuavad Sinuni kiiremini, kui valid kohaletoimetamiseks SmartPOSTi, Omniva või Omniva kulleri.

Valides kauba tarneviisiks Omniva postkontorisse, saadab Omniva teate paki saabumisest kohalikku postkontorisse.

Valides kättetoimetajaks kulleri, võtab kuller Sinuga eelnevalt ühendust ja lepib kokku sobiva aja saadetise üleandmiseks.

SmartPOSTi ja Omniva puhul edastatakse Sinu pakikapi uksekood SMS-ga mobiiltelefonile.

Kui kauba saatmine on meist sõltumata põhjustel häiritud, võtame Sinuga ise ühendust, teavitades tekkinud probleemist. Puuduva kauba asemele on võimalik valida asendustoode või saada raha tagasi.

Kui palju maksab saatmine?

Omniva pakiautomaati 2.99 eurot.

SmartPosti pakiautomaati 2.99 eurot.

Omniva pakk postkontorisse 4.20 eurot.

Omniva kulleriga pakk koju kätte 6.50 eurot.

Isikuandmed ja nende kasutamine.

1. E-poest ostu sooritades nõustub Klient isikuandmete kaitse üldmääruse (GDPR) lepingutingimustega.
 
2. E-poes tellimuse vormistamise ja ostude sooritamise käigus säilitab Inglitiivul OÜ Kliendi poolt sisestatud kontaktandmed (ees- ja perekonnanimi, telefoninumber, tava- ja e-posti aadressid) ja teabe sooritatud ostude kohta. Saadud andmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega. Inglitiivul OÜ säilitab Kliendi isikuandmeid kuni 2 aastat.
 
3. Inglitiivul OÜ ei avalda temale teatavaks saanud Kliendi isikuandmeid kolmandale osapoolele, v.a juhul, kui avaldamine toimub kliendi nõusolekul või andmete avaldamise kohustus või õigus tuleneb õigusaktidest.
 
4. Kliendil on õigus näha Inglitiivul OÜ käsutuses olevaid andmeid tema kohta, samuti neid muuta või paluda kõrvaldada oma isikuandmed registrist. Selleks peab ta võtma ühendust Inglitiivul OÜ-ga e-kirja teel (info@inglitiivul.ee).
 
5. Krüptitud andmesidekanal pankadega tagab Kliendi pangarekvisiitide turvalisuse, ka Inglitiivul OÜ-l puudub neile juurdepääs.
 

Garantii

Kui ostetud raamat on osutunud praagiks, siis vahetame selle arve olemasolul välja kolme kuu jooksul. Kui raamatute partii on selleks ajaks läbi müüdud, siis tagastame Sulle tasutud raha. Kauba vahetamisel tekkivad saatekulud kannab Inglitiivul OÜ.